Der skal ikke så frygtelig meget til at more mig, specielt ikke sådan en Kristi Himmelfartsdag. Jeg går med en lille spirende spiludvikler i maven, og derfor har jeg kastet mig over at prøve at udvikle mobilspil til Android. Derfor hentede jeg her til morgen kildekoden til AndEngine, en open source android spilmotor.
For ligesom at forstå logikken bag, kigger jeg som regel i koden først. Det er den store force ved Open Source-projekter at man kan det.
Stor var morskaben da jeg så en revisionsændring i kildekoden (-// betyder noget er fjernet fra tidligere revisioner, + tilføjet i ny) ..
-// case Surface.ROTATION_0:
-// /* Nothing? */
-// break;
-// }
+ case Surface.ROTATION_0:
+ /* Nothing. */
+ break;
+ }
Nothing? .. Yes.. Nothing :)
For ligesom at forstå logikken bag, kigger jeg som regel i koden først. Det er den store force ved Open Source-projekter at man kan det.
Stor var morskaben da jeg så en revisionsændring i kildekoden (-// betyder noget er fjernet fra tidligere revisioner, + tilføjet i ny) ..
-// case Surface.ROTATION_0:
-// /* Nothing? */
-// break;
-// }
+ case Surface.ROTATION_0:
+ /* Nothing. */
+ break;
+ }
Nothing? .. Yes.. Nothing :)
Pst... Det var Kristi Himmelfart - ikke store bededag :P
SvarSletDer var da i øvrigt ingen grund til at ændre 4 linjer. De kunne da have nøjedes med én ;)
Hov.. Nåh-ja.. der kan du se hvor meget jeg går op i den slags! Vi ses på søndag! ;)
SvarSlet